cz
Facebook fakt nekouše! Využijte ho!

5.11.2013 | POTVORA Fintiva

 

MILÍ PRODEJCI, 

chcete, aby vaše zboží bylo ještě více vidět?

Využijte FACEBOOK!

FACEBOOK JE FENOMÉN! :-)

 

Někteří facebook znají, jiní se do poslední chvíle "brání"...:-)

Aby si každý přišel na své, uděláme:

POTVORÁCKÝ FACEBOOKOVÝ KURZ PRO RŮZNĚ POKROČILÉ :-)

PROSÍME, ABYSTE ALE DODRŽOVALI PRAVIDLA POTVOR.CZ - NEZVEŘEJŇUJTE V KOMENTÁŘÍCH, ZPRÁVÁCH A DISKUSÍCH ODKAZY NA VAŠE SOUKROMÉ FACEBOOKOVÉ PROFILY A STRÁNKY - ODKAZY NEJSOU POVOLENY! DĚKUJI :-)

 

1. LEKCE O FACEBOOKU PRO TOTÁLNÍ ZAČÁTEČNÍKY...:-)

Příííísahám, že to napíšu totálně "POLOPATICKY" a jednoduše, všechno odborné vyhodím! :-)

Jak to celé funguje?

Facebook je tzv. sociální síť, kde si lidé a firmy mohou zakládat své profily a stránky. Každý si "obhospodařuje" ten svůj profil/stránku sám a sám také určuje, kdo jeho příspěvky uvidí a kdo může k němu příspěvek přidávat. Cílem firem/prodejců je, aby jejich zboží vidělo na facebooku co nejvíce lidí...:-)

 

Výhoda pro prodejce

Jakmile si zřídíte na facebooku profil/stránku, máte možnost prezentovat tam své zboží. Vše, co tam vystavíte, uvidí vaši přátelé a fanoušci a přátelé a fanoušci vašich přátel a fanoušků a také jejich přátelé a fanoušci....:-) No prostě, když budete vědět jak na to a budete mít se "čím pochlubit" - tak můžete oslovit davy! :-)

Př.: Potvor.cz má nyní více než 21 000 fanoušků - když já vystavím na naší facebookové stránce zajímavý výrobek, tak si ten výrobek prohlédne 6000 - 10 000 lidí, kolem 150 - 200 lidí dá výrobku "lajk" (označí, že se mu výrobek líbí), 30-80 lidí výrobek sdílí ("převezme" ho k sobě, aby ho viděli i jeho přátelé/fanoušci).  

 

Co je cílem pro prodejce na facebooku - TEDY VAŠIM CÍLEM :-)?

  • Vytvořit si facebookové stránky (nezaměňovat s facebookovým profilem! - vysvětlím..:-))
  • Získat co nejvíce fanoušků (lidí, kterým se moje stránky líbí a kterým se budou zobrazovat všechny mé příspěvky, které tam dám)
  • Vytvářet na svých facebookových stránkách takový obsah, že ho budou ostatní chtít sdílet a lajkovat a tím se bude šířit informace o mém zboží, o mě dále...a lidé budou mé zboží kupovat.

 

 Jak si vytvořit facebookovou stránku?

  • Nejprve se musíte na facebooku zaregistrovat = vytvořit si osobní profil - pravidlo je, že osobní profil by měl být pojmenován vašim pravým jménem, ne přezdívkou, ne jménem firmy... Facebook může "nesprávně pojmenované" profily zablokovat z důvodu nedoržení pravidel. 
  • Jako majitel facebookového profilu si teď můžete zřídit facebookovou stránku (představte si to jako, když si zakládáte firmu - virtuální firmu).
    1. Přihlaste se na facebooku a klikněte ZDE
    2. Vyberte kategorii stránky (Místní podnik je dobrý, když máte i obchůdek. Společnost je fajn, když jste jenom virtuální. Produkt je super pro ty, kteří se na něco specializují a chtějí prosadit svou značku)
    3. Vyberte podkategorii a zadejte požadované údaje
    4. Zaškrtněte políčko vedle položky Souhlasím s Podmínkami Facebook Stránek.
    5. Klikněte na možnost Začínáme.

 

Rozdíl mezi "osobním profilem" a "stránkou" na facebooku:

Po přihlášení na facebook můžete přepínat mezi svým osobním profilem a stránkou (vpravo nahoře v menu), můžete si sami sobě sdílet navzájem obsah i komentovat...

  • osobní profil slouží k vaši soukromé prezentaci, ne ke komerčním účelům
  • stránka je komerční - zde můžete propagovat své zboží
  • u osobního profilu získáváte přátele (kdo chce být Váš přítel, musí vás nejprve o přátelství požádat a čekat na vaše schválení)
  • u stránky máte fanoušky - fanoušek nemusí o nic žádat, prostě jenom klikne na "líbí se mi stránka" a stane se fanouškem 
  • přátelé i fanoušci vidí příspěvky vašeho profilu nebo vašich stránek na své "zdi" 

 

 Jak "naplnit" facebookovu stránku do začátku

  • Nahrajte úvodní fotku (taková ta velká, která se zobrazuje nahoře na vaši stránce - vidí ji pouze ti, kdo přišli na vaši stránku) - Ideální rozměr:  851 x 315 pixelů 
  • Nahrajte profilovou fotku (kdykoliv přidáte někam příspěvek, komentář, tato fotka se tam zobrazí také  - takže ji vidí spousta lidí i ti, co k vám na stránky vůbec nepřijdou - ta fotka vás charakterizuje- vybírejte proto něco "pořádného" :-)).  - Ideální rozměr: 180 x 180 pixelů
  • Vyplňte informace o vás - kdo jste, kontakty na vás, co nabízíte, kde vás najdou.... hlavně odkazy, kde se dá vaše zboží koupit! :-)

 

Příště si řekneme:

  • Jak "nahonit" fanoušky na facebooku :-)
  • Jak co nejlépe odprezentovat své zboží na facebooku
  • Jak tvořit na facebooku příspěvky a které jsou nejúspěšnější
  • Jak vytvořit reklamní kampaň na facebooku

 

To vše můžete prodiskutovávat a ptát se více v naší MARKETINGOVÉ POTVOR-ŠKOLE, kde  se "učíme", jak se zpropagovat co nejlépe, pojďte se také přiučit...:-) KLIKNĚTE ZDE!

 

 

 

PŘEČTĚTE SI TAKÉ:

 

Jak má správně vypadat váš profil - 1. LEKCE

 

Jak má vypadat foto vašeho zboží - 2.LEKCE

 

Umíte napsat dobrý popis zboží? - 3.LEKCE

 

Dát kupujícímu něco navíc? - 4. LEKCE

 

Umíte komunikovat s kupujícím? - 5. LEKCE

 

Návod jak psát blogy- 6. LEKCE

 

 

 

PŘEHLED VŠECH LEKCÍ NAJDETE ZDE.

 

Komentáře:

Komentáře mohou vkládat jen přihlášení uživatelé.