Prodáváte u nás své zboží a něco Vám není jasné? Nevíte, jak něco funguje, jak něco udělat?
Koukněte na soupis NEJČASTĚJŠÍCH DOTAZŮ PRODEJCŮ.. třeba se ostatní ptali právě na váš problém... A jestli tam svůj dotaz nenajdete, tak sem s ním! NAPIŠTE MI!
- Nejde mi vložit fotografie zboží.
S největší pravděpodobností je vaše fotka moc velká (max. omezení je 3000x3000px) nebo moc malá (min. omezení je 400x400px). Musíte vaši fotografii adekvátně zmenšit nebo nahrát větší fotografii. Nebo nemáte správný formát fotografie - je zapotřebí JPG. V případě, že máte správný rozměr i formát a přesto vám fotografie nelze vložit - NAPIŠTE MI! a pošlete mi přílohou danou fotku... Něco vymyslím...:-)
- Při vkládání zboží vyplním celý formulář, vložím fotku a nic... zboží se nevloží
V tomto případě se v rámci toho vkládacího formuláře nahoře objeví vždy chybová hláška, která vás upozorní, co máte vyplněno špatně (např. máte více vybraných barev než je maximálně povoleno nebo nemáte fotografii ve správném formátě) - prosím přečtěte si chybovou hlášku a upravte formulář...:-)
- Jak napsat zprávu neregistrovanému kupujícímu?
V detailu dané objednávky (Můj obchod/ schválené objednávky) klikněte na "NAPSAT KUPUJÍCÍMU ZPRÁVU" - vpište text a dejte odeslat. Zpráva přijde kupujícímu na jeho email.
- Jak mohu dostat své zboží do kategorie SLEVY A AKCE?
Do této kagetorie můžete dát své zboží, je-li v nabídce déle než 30 dní. U takového zboží se vám v jeho detailu objeví tlačítko ZLEVNIT, po kliknutí se dotanete do formuláře na vkládání zboží, kde vyberete o kolik % chcete dané zboží slevnit, systém dopočítá cenu a zboží se slevou umístí do kategorie SLEVY A AKCE. Nebude-li sleva stačit a vy budete chtít již zlevněné zboží zlevnit ještě více - není problém, znova přes tlačítko ZLEVNIT a vyberete vyšší slevu.
- Co když mi kupující zboží nezaplatí, jak mohu objednávku zrušit?
V případě, že kupující při platbě předem zboží neuhradí, nevyzvedne dobírku nebo vám napíše, že objednávku ruší - u každé objednávky je "ŽÁDOST O ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY" - do příslušného textového pole napište důvod zrušení a odešlete. Zboží z dané objednávky se vám znova vrátí do nabídky a provize nebude započítávána.
- Jak zaplatím provizi za prodané zboží?
Vždy 15. dne následujícího měsíce obdržíte emailem spočítanou provizní částku za předešlý měsíc (15. den po skončení měsíce jsme vybrali cíleně, abychom měli jistotu, že všechny objednávky z daného měsíce měly dost času k uhrazení kupujícím). Tuto provizní částku odsouhlasíte nebo budete reklamovat (v případě, že k některým platbám skutečně nedošlo). Následně vám bude na email zaslána provizní faktura (v případě reklamace s opravenou částkou).
- Co mám dělat, když někam odjíždím a nemohu odesílat zboží?
Odjíždíte-li na delší dobu, využijte prosím možnost vepsat si do profilu NOVINKU/SDĚLENÍ, kde budete kupující informovat, že zboží můžete dodávat až od... NOVINKU/SDĚLENÍ vepíšete přes váš profil - vpravo nahoře "VYTVOŘIT NOVOU NOVINKU/SDĚLENÍ"
- Nefunguje mi vytváření Výběrů, nevidím u výrobků tlačítko "PŘIDAT DO VÝBĚRU".
Abyste mohli vytvořit výběr je potřeba tvorbu výběru nejprve zaktivovat - na hlavní stránce nad Výběrem klikněte na "VYTVOŘIT VÝBĚR", všechny následně otevřené stránky budou už mít tlačítko "PŘIDAT DO VÝBĚRU". Byla-li některé stránka s výrobkem otevřená ještě před aktivaci, stačí u ni kliknout na F5, stránka se znova načte.
- Jak často mohu vytvářet výběry?
Výběry můžete vytvářet jak často chcete, není žádné omezení. Změna výběru na hlavní stránce je po 10 hodinách. Pro zveřejnění jsou upřednostněny výběry esteticky a tématicky nejzdařilejší a ty, kde je odprezentováno co nejvíce různých prodejců (tzn. nejlépe vždy jen jedno zboží od jednoho prodejce)
- Jak často mohu topovat své zboží (posouvat zboží na přední pozice v dané kategorii)?
Topovat můžete vždy jedno zboží za 6 hodin. V detailu zboží běží u slova Topovat odpočítávání, za jak dlouho můžete další Top provést (např: 5:35:28)
- Chybí mi vhodná kategorie, nemám své specifické zboží kam zařadit...
Ráda pro vás okamžitě vhodnou kategorii založím, bude-li smysluplná, napište mi, prosím.
- Proč nemůžeme při vkládání výrobků zadat více možností "PRO KOHO/CO TO JE", systém povolí jen jednu možnost...
Toto kriterium není žádná kategorie, je to pouze dodatečný vyhledávací filtr, který slouží k přesnějšímu vyhledávání. Takže, když kupující hledá například dekoraci, uvidí je nejprve všechny a pak se může rozhodnout, že chce dekorace jenom pro děti. Jen jednu kategorii jsme zadali, aby se opravdu toto cílené vyhledávání zobrazovalo správně a kupující si nestěžovali, že při zadání filtru, že chtějí vidět dekoraci na VÁNOCE (čekají vánoční ozdoby a věnce) tam mají vše od keramiky, obrazů, nádobí až po polštáře, protože daní prodejci si řekli, že jejich zboží je vhodné i na vánoce, což ale neodpovídá tomu, co kupující hledá.
- Někdo si mě dal do oblíbených, jak zjistím, kdo to byl?
Stačí kliknout na počet fanoušků a všichni se vám zobrazí.
- Mohu někde najít, jestli někdo komentovat nějaké moje zboží, aniž bych všechny výrobky procházela prohlížel jednotlivé komentáře?
V horním menu - MOJE AKTIVITY/MOJE AKTIVITY- najdete soupis toho, co jste za aktivity dělali na webu vy a jaké aktivity dělali vůči vám ostatní uživatelé, včetně komentování vašich výrobků.
- Kde najdu další výběry, výběry ostatních uživatelů?
Na hlavní stránce zcela dole je "Boxík" s nadpisem VÝBĚRY - tam najdete všechny vytvořené výběry seřazené chronologicky za sebou... Dále můžete pomocí šipky listovat v historii již zveřejněných výběrů v horní části hlavní stránky - tam se zobrazují pouze ty, které byly vybrány a zveřejněny na hlavní stránce..
Komentáře:
Komentáře mohou vkládat jen přihlášení uživatelé.Dobrý den, jak zruším profil? Děkuji
Dobrý den, jak zruším profil?
Děkuji
Dobrý den, nemůžu zde nikde najít jak pozastavit/skrýt/ zrušit svůj profil.
Děkuji MF.
Dobrý den.
Nabízím zboží - háčkované.
Chci si založit ještě jeden profil, kde bych nabízela z uplně jiného soudku - Tiffany a cínování.
e-mail mohu zadat jiný, ale kontakty a č. účtu totožné jako na aktivním profilu.
Problém je, že mi to takto nevolí systém zaregistrovat.
Co mám dělat? Prosím nějaký odkaz na postup registrace druhého obchodu. Děkuji.
Napsala jsem zprávu kupujícímu přes odkaz přímo pod objednávkou, která je tam nyní zobrazena jako komentář... Je to tak v pořádku, nebude tato zpráva jako veřejný komentář? Pokud ano, jak jej odstraním? (byla tam i soukromá příloha) Děkuji!
Dobrý den, prosím o radu, zda je možné vlastní číslování faktur. (prodávám i jinde, faktury si čísluji podle pořadí, při generování faktury zde mi vyšla Fa 1, což již mám...)
A dále, prosím, je možné upravit pořadí vlastních kategorií zboží, aby byly např. podle abecedy a ne podle data vytvoření?
Předem děkuji za odpověď!
DOBRÝ DEN, JAK MOHU ZRUŠIT OBJEDNÁVKU,KTERÁ JE POTVRZENÁ JAKO ZAPLACENÁ,MÍSTO POSLANÉHO UPOZORNĚNÍ NA PLATBU,JSEM KLIKLA NA ZBOŽÍ PLACENÉ,PANÍ STÁLE NEZAPLATILA A TVRDÍ,ŽE ŽÁDNOU OBJEDNÁVKU NEUDĚLALA.
DĚKUJI.
KATKA
Dobrý den, jak mohu zrušit profil? Děkuji.
Dobrý den. V kolonce "moje aktivity" mám uozornění, že mi kupujcí poslala "hodnocení". Kde to "hodnocení" najdu? Děkuji za odpověď. Eva Urbánková - "Barunka"
Dobrý večer, chtěla bych moc požádat o smazání popisu profilu, který jsem omylem napsala do svých komentářů. Děkuji
Vytvořila jsem si zde profil a omylem jsem "něco o mě" napsala do okna "Komentáře". Teď nevím jak to smazat. Děkuji za pomoc.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda mohu mít u jednoho výrobku dvě ceny a pokud ano, jak na to? Jde mi o to že, u přívěsku mám možnost dvou řetízků. A ráda bych dala možnost ke koupi buď jeden či druhy a nebo oba naráz. Děkuji
Dobrý den,měla bych na Vás otázku ohledně řazení zboží.Lze zobrazit zboží,které vkládám na Vaše stránky tak,aby se mi ukázaly v postupnosti tak jak jsem je vkládala na profil?Jde mi o to,že prodávám i mimo potvor a v případě,že výrobek již nemám k dispozici tak ho zde potřebuji smazat.U svých výrobků používám vlastní číslování,které mám díky topování rozházené a pak musím vše procházet a konkrétní výrobek pracně dohledávat.Předem moc děkuji za odpověď s pozdravem a přáním hezkého dne Emilie
dobrý den,
při vytváření nové kategorie se řadí podle vložení..lze nějak jejich pořadí upravit,
Děkuji
Dobrý den,
jak a kde mohu dát hodnocení nakupujícímu :)
Děkuji za odpověď předem.
Lucie R.
Dobrý den, jak prosím mohu smazat celý svůj účet? Děkuji
Právě, že žádná kolonka text se mi tam neobjeví. Když kliknu na odpovědět, tak semi tam neobjeví žádná kolonka text. Nic, kam by se dalo něco napsat.
Když chci odpovědět prodávajícímu nejde mi při kliknutí na odpovědět vytvořit zprávu. Jak na to?
Zajímalo by mne, kde najdu seznam všech vytvořených Trendů,abych je mohla olajkovat. Děkuji
Dobrý den,
jak mohu prosím zrušit svůj účet? Nemohu to dohledat.
Děkuji. Daniela
Dobrý den,
prosím o sdělení, zda bych si mohla založit nový účet, chtěla bych dva, abych neslučovala dohromady různé druhy výrobků. V případě, že by to šlo, je možné tyto účty propojit?
Děkuji za informaci, hezký den.
Lenka Dvořáková
Je 23.7.2015 a ještě mě nedošla faktura za minulý měsíc.
A jak, nebo kde si mohu přečíst hoje hodnocení od nakupujícího?
Máme hodně vystavených produktů v materiálu. - ubrousky. Potřebujeme je občas promazat, nelze jednodušší vyhledávání než fulltext?....každá položka má jiný název :-(...děkuji za pomoc
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli jde změnit uživatelské jméno?
Děkuji
Dobrý den, kde zruším svoji činnost zde na potvoru - nemohu najít ,děkuji za info .
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli musím mít zivnostensky list na prodej. Děkuji Katka
Dobrý den, prosím o sdělení, zda je topování zdarma.
Děkuji
Hezký večer. Kupující mi vložil hodnocení prodeje. Nemohu ho ale nikde najít, abych si ho přečetla. Poradíte? Díky :) Milada
Zdravím, mám problém, se kterým si nevím rady - potvor.cz mi jde otevřít pouze v práci - doma na 2 PC se mi nenačte nikdy - stránka nebyla nalezena.. internet mám doma rychlejší.. Co s tím?
Mohu při vložení nového zboží toto přímo rezervovat určitému kupujícímu? Nikde jsem možnost "rezervovat" nenašla :( Dík za info.
Ráda bych smazala můj komentář ke svému profilu. Jde to nějak smazat? Děkuju za odpověď.v
Dotaz ruším, už to mááááám
Zdravím
Jak mám odstranit prodejce z oblíbených ? Díky
Omylem jsem klikla na ,,Přijmutí platby'' a zákazník peníze neposlal a u zboží se objevilo ,,zaplaceno''. Zákazník si to rozmyslel a zboží nechce. Jak mám tuto objednávku smazat?
Dobrý den, kde prosím mohu ohodnotit prodej či nákup zboží a kde zjistím, jak mě hodnotili ostatní ??? děkuji !!!
Nedaří se mi vygenerovat fakturu - nezobrazuje se mi. Jak na to?
Jé jsem ráda, že nejsem jediná - také jsem dala popis profilu do komentáře O:-)
Co dělám špatně, že má opakovaná žádost - už čtvrtá - je stále nevyslyšena??? Proč dalším zaregistrovaným se stejnou žádostí bylo vyhověno?
Dobrý večer, dnes jsem se zaregistrovala a popis profilu omylem vložila do komentáře. Také prosím o smazání komentáře. Děkuji.
Také žádám o smazání popisu profilu z komentářů. Děkuji mockrát.
Dobrý den,
uběhly další tři týdny a moje opakovaná žádost o odstranění popisu profilu z komentářů zůstala bez odezvy.
Takže do třetice: Žádám o smazání popisu profilu v komentářích.
Dobrá odpoledne,
jsem přihlášená jako prodejce,ale nefunguje vkládání fotek - výrobků....,může někdo poradit.
Dotazy ohledně nefungujícího vkládání jsou v komentářích,ale odpovědi žádné.
Díky .
Dobrý večer, ještě jednou bych chtěla poprosit o smazání popisu profilu v komentářích.Jsou to už skoro dva měsíce od první žádosti a stále mi to tam ,,visí'' . Karool byla úspěšnější
Mám stejný problém jako uživatelka Somi, popis profilu jsem vložila omylem do komentářů, mohla bych poprosit o smazání?
Mohu poprosit o možnost trvalého přihlášení, nejsem tady trvale a pokaždé se musím přihlašovat znova.
Šlo by to nějak udělat?
Velká prosba-napsala jsem ,,kecání'' k profilu omylem do komentářů.Mohla bych požádat o smazání? Děkuji móóóc
Nezobrazují se mně vložené fotografie ,můžete poradit kde dělám chybu
Mám problém s vkládáním fotografií, nechtějí se mi vložit, poradíte mi?