V diskusním klubu CO MÁME JEŠTĚ VYLEPŠIT jste nám dali tipy, co by se Vám líbilo u nás vylepšit...
Tady nová vylepšení na základě vašich návrhů...:-)
- Uvidíte telefonní číslo kupujícího: U každé objednávky uvidíte teď nově telefonní číslo kupujícího, abyste ho mohli v případě nesrovnalostí nebo neuhrazení platby kontaktovat i telefonicky - číslo najdete v detailu objednávky dole, tam, kde se píše vzkaz kupujícímu.
- Nově - stručné přehledy objednávek: ve vašich objednávkách jsme přidali pravý sloupek, kde uvidíte stručný souhrn všech objednávek, po najetí myší na objednávku uvidíte foto obj. zboží a jméno kupujícího. Uhrazené obj. jsou označeny zeleným "odháknutím". Myslím ,že teď se vám bude v objednávkách orientovat mnohem lépe...:-)
- Vlastní kategorie: abyste mohli své zboží lépe a přehledněji přezentovat, můžete si teď vytvářet vlastní kategorie a podkategorie. Do vámi vytvořených kategorií si roztřídíte své zboží a tyto kategorie se zobrazují vpravo ve vašem obchůdku (prodejci, kteří si nevytvoří vlastní kategorie mají vpravo klasické "potvorácké" kategorie). Kategorie můžete vytvářet, mazat a přejmenovávat přímo v rámci vkládání a upravování zboží. Počet kategorií a podkategorií není omezen. Jeden výrobek může být přiřazen maximálně do 3 různých kategorií.
- Přehlednější košík: Upravili jsme texty v košíku pro kupující, aby bylo ještě zřetelnější, že někteří kupující neprodávají na dobírku, ale pouze platbou předem a že při koupi od více prodejců se hradí každému poštovné zvlášť... Je to tam teď červeným velkým písmem, blikající.. no to už snad nikdo přehlédnout nemůže...:-)
- Zdůraznění platby předem: Ještě exaktněji jsme upravili texty v potvrzovacích emailech pro kupující (fakt jsme tam dali velké červené texty, to už snad nikdo nepřehlédne :-)), aby pochopili, že se jedná o platby předem a ne dobírky (samozřejmě u dobírek to je jinak).
- Řazení objednávek chronologicky: V části "moje objednávky" se budou teď objednávky řadit podle data objednání a ne podle poslední aktivity, jak tomu bylo doposud.
Tohle mi dalo docela zabrat... a tak by mně potěšilo, kdybyste mi dali vědět, že ta "makačka" stála za to...:-) a že nové funkce využijete...:-)
Děkuji
Komentáře:
Komentáře mohou vkládat jen přihlášení uživatelé.Stála zato.... :) ty kategorie jsou super i pro vkládání nových výrobků a co se týče těch objednávek, naprostá spokojenost, člověk hned vidí, co má připravit.. ;) jen tak dál... je skvělé sledovat, jak se tento server rozvijí...
Velká spokojenost
Jsem tu jen krátce, ale máte to zmáknuté super, tak jen aby se mé zboží líbilo a prodávalo, šem přeji štěstí
Velké díky za kategorie, je to super
Vracím se po prázdninách a je tady plno super změn - velmi oceňuji kategorie, řazení objednávek a "drobnost" o které se tady nepíše, ale moc mi pomáhá v sestavování výběrů a trendů - stránkování u vyhledávání přes fulltext. Moc děkuji Potvůrko
A to jsme moc rádi, že jste spokojeni... TAkže jdeme vylepšovat dále...:-)
Super, Už mám uklizeno, Dvojté položky smazány a plány na nové zboží co chybí. Moc, moc děkuji.
Je to úplně perfektní! Hlavně to chronoligické řazení objednávek a zobrazení napravo pod sebou :) Usnadní to moc moc práce :) Hlavně při fakturování ve vlastním programu, protože není potřeba objednávky složitě dohledávat. Moc děkuji
Parádní novinky, super vylepšení. Moc chválím a děkuji.
Kategorie jsou fajn, díky POTVŮRKO
Jee, děkkuji mooooc za opravu.....ať se daří.....Čaki
Čaki: chyba u nás, týkalo se to tak 20 prodejců, pánové programátoři včera když nahrávali ty nové funkce, tak udělali okolo trochu "nepořádek" od rána natom pracovali. Právě to rozeběhli, takže TO UŽ FUNGUJE! Děkuji za trpělivost...:-)
Čaki mám stejný problém a navíc se nic neukazuje v prodaném. Co jde řeším přes jméno a přehled zboží, tam natopuju a klonuju a udělám jednotlivé úpravy.
Úžasný ty kategorie, jen nevím, kdy to dám u mě dohromady!!! to je na dlouhé lokte:-) Ale nové začnu určitě. Velká chvála!!!
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, nemohu se dostat do Moje zboží....Je chyba u mě nebo u Vás ? Děkuji Čaki
Za kategorie moc děkuji. Přece jen dělám velmi rozdílné věci, takže to budu mít "uklizenější"
Díky za odpověď, já jen, abych neklikala zbytečně, když by někde bylo rychlé tlačítko :-DDD
Bezvadné vychytávky i co se týče platby objednávky- stalo se mi,že kupující nepochopila,že má platit dopředu,že na dobírku neposílám...takže bezva. Řazení do kategorií je taky fajn, kvůli přehlednosti.
Já bych ještě uvítala to počítadlo návštěv v blozích, vím,že je to blbina,ale třebas pak má člověk více chuti něco napsat, když ví,že to taky někdo čte:o)
Naprosto božííííííí, mám hroznou radost, řazení objednávek ušetří čas při dohledávání a vyřizování a ty kategorie jsou také super, moc mně chyběly, někdy jsem se v tom mišmaši už úplně ztrácela, strašně moc děkujii :-).
z osobních kategorií mám velkou radost.. večer se na to vrhnu a trochu to uspořádám
Hromadné přesunutí do kategorií nemáme. Vím, že by to teď pro ten přesun všeho vloženého zboží bylo ideální, ale ta funkce by se použila teď, jednou a pak už minimálně, spíše vůbec... Takže jsme raději zaplatili jiné vylepšení, které se bude používat dlouhodobě.. Zatím bohužel nemohu mít všechno, co bych chtěla a musím dělat kompromisy, ale snažím se je dělat co nejlépe...:-)
Kategoriím fanaticky tleskám, vážně móóóóc chyběly!!!!
Dá se i zpětně našupat zboží do nových kategorií nějakým rychlejším způsobem než ručně přes jednotlivé tlačítko upravit? Díky
Super.
super
To je paráááááda! Děkuji moc hlavně za ty kategorie
Skvělé změny, díky moc .-)
Žjůva! To je super!!! Moc děkuji Potvůrko...jsem nadšená!!! Palec nahoru a tleskám:))
Také moc a moc děkuji. To jsou skvělé vychytávky, které ušetří čas. Děkuju moc!
Dotaz beru zpět, už to vidím:-))))Moc chválím, jsem nadšená
Potvůrko, ty jsi zlato
Jen malý dotaz, stávající zboží budu muset rozkliknout a přidat do kategorie nebo to půjde nějak hromadně?
HaMara: já na něj myslím...:-)
Super vychytávky, osobní kategorie určitě využiju, při větším množství zboží je třídění nutnost. A řazení i úpravy objednávek je taky fajn - Potvůrko díky za tvůj čas a stále vylepšování :-) Ještě mi sice chybí pořád ten šuplíček, kde se budou zobrazovat všechny výrobky, bez třídění do kategorií, ale věřím, že i na to brzy dojde :-)
Určitě to budou super vychytávky,já třeba ocenuji to telefonní číslo.Protože někdy osobní domluva je prostě lepší.