cz

Uiris

Uiris

Dobrý den, vítám Vás ve svém mini obchůdku.

Ráda bych se trošku představila. Jmenuji se Irena, jsem knihovnice tělem i duší a mimo to si ráda hraji. Synové už odrostli, takže svůj volný čas věnuji ručním pracím. Baví mě stále zkoušet nové techniky a postupy, kombinovat, vymýšlet, prostě na každém výrobku se tak trošku vyřádit.

Přestože jsou mé výtvory opravdu různorodé, jsou dělané s láskou a snahou o dokonalé vypracování. Doufám, že radost a pohoda, která panuje při výrobě, se projeví i ve výsledku.

V případě požadavku na úpravu délky náhrdelníku, případně výměny náušnicových háčků z obecného kovu za hypoalergenní není problém domluvit se.

K nákupu nad 500 Kč (bez poštovného) přidávám malou pozornost.

Přeji pohodové nakukování, hodnocení a případně i nakupování, Irena

 

 Obchodní podmínky:

Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem, ví o svém právu na odstoupení od smlouvy a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.

Ve vlastním zájmu zákazník do objednávkového formuláře uvádí přesné a pravdivé údaje. Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka elektronickou poštou, případně telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, chybějící či nepřesné údaje atp.

Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zásilky (vyzvednutí zboží) bez udání důvodu odstoupit od smlouvy (dle § 1846 Občanského zákoníku).

Zákazník musí o odstoupení od smlouvy informovat prodejce (Irena Urbancová – IČ 42975905) písemně - adresa je uvedena pod objednávkou, anebo vnitřní poštou.

Zákazník zašle zboží zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy.

Náklady na vrácení zboží zpět prodejci při odstoupení od smlouvy hradí zákazník.

Prodejce vrátí zákazníkovi bez zbytečného odkladu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od zákazníka na základě smlouvy přijal, stejným způsobem zpět. Prostředky vrátí nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy vrácené zboží převzal.

V případě, že zboží bude poškozené nebo bude jevit známky opotřebení, může být vracená částka ponížená o náklady nutné na uvedení zboží do původního stavu.

Pokud mezi prodávajícím a spotřebitelem dojde ke spotřebitelskému sporu, má spotřebitel právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem mimosoudního řešení podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je Česká obchodní inspekce. Veškeré podrobnosti k mimosoudnímu řešení jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce www.coi.cz

1.2.2016

Komentáře:

Komentáře mohou vkládat jen přihlášení uživatelé.